Je možné být zavislí na antidepresivech (velaxin)

Dobrý den.Je mi 27časem bych chtěla dítě.od svých 15jsem na AD zkoušela jsem různé,žádné v té době nezabírali(bylo to v době,kdy to nebylo lehké-psych.šikana ve škole,rozpad manžel. rodičů,nemanžel.dítě otce,psych.ponižování ze strany otce)skončila v psych.léčebně pro děti v Opař.tam mi hodně pomohli,od té doby150mg velaxinu a diag.byla stř.težké deprese,které si myslím,byli hlavně vyvolané siutací co se dělo a panická porucha.Naučila sem se s tím žít.jsem už několik let bez panic.ataků a deprese.Chtěla bych začít vysazovat velaxin, zjistila sem,že to není jednoduché.Když si prášek zapomenu vzít,cítím se hrozně.Né hned ale odpo až k večeru,cítím podobný stav jako když si vemu kinedril do auta.Zvláštní pocit težkého jazyka a zpomalené reakce,brnění v hlavě.strašně nepříjemný a téměř nesnesitelný stav.Proto sem si řekla,že bych měla vysazovat pomalu,mám jeden den150mg,druhý den75mg,zkoušela sem aby mi kamarádka dala prášky a já se nekoukla co mi dává a měla sem jí večer říct co si myslím,že sem měla150mg velaxinu nebo75mg,já to pokaždé uhodla.Protože to na sobě cítím.Odezní to někdy?Zmírní se to časem?Jak můžou lékaři s čistým svědomí říct, že na nich nemůžete být zavislý když poznám rozdíl mezi lékem a placebem.Mám přístup k lékům ale momentálně kvůli své práci nemůžu navštěvovat psych.Ani v blízkém okolí není nikdo kdo by mi vyhovoval.všichni jen předepis. další léky.já se jich chci zbavit,pro dobro své a v budocnu i dítěte.Prosím o radu,jak zvládnout vysazování léku.děkuji


Zpět na seznam