Změna medikace

Vážený pane doktore,je mi 33 let a po téměř ročním ,,obíhání“ vyšetření, která nevysvětlovala mé potíže mě neurolog odkázal na psychiatra a psychologa. Na základě psycho. vyšetření, mi bylo řečeno, že mám středně těžkou depresivní epizod (susp. somatizační porucha). Psychiatr mi do nálezu zase napsal, že mám Anxiosně depresivní poruchu. Mezi mé potíže letargie, úzkosti, špatný noční spánek a obtížemi se zrakem (pocit cizího tělesa v levém oku, tlak, pocitu periferní překážky, zamlžení obou očí nebo když se dívám na tmavší místo, tak jako by se mi před očima ,,vlnila“ jakási pára). Střídající se potíže s bolestí a pocitem ochablosti/slabosti svalstva. Pro tyto potíže jsem víc jak rok a půl tzv. mimo provoz a v PN. V prosinci 2019 mi psychiatr nasadil Seropram 20 mg ráno + 4 mg v poledne, ovečer 0,5 mg Rivotril na nespavost. Před 4 týdny mi tedy lékař navýšil dávku Seropramu o 4 mg (dvě kapky roztoku navíc k jedné tabletě). Výsledek téměř nulový. Proto se domnívám, že by bylo léky nejlépe úplně vyměnit a s tím souvisí mé otázky na Vás. Kdybyste byl na místě mého psychiatra, tak jaké konkrétní léky byste mi naordinoval vzhledem k problémům se kterými bojuji. Chtěla bych totiž slyšet názor i jiného odborníka. A má další otázka souvisí se Seropramem - coby antidepresivem SSRI, které mi nezabralo. Pokud mi toto AD SSRI nezabralo, tak se nahrazuje AD jiným ze stejné řady (myšleno SSRI)? Nebo se musí nahradit AD z úplně jiné řady a proč? Předem děkuji za laskavou odpověď.


Zpět na seznam