Omlouváme se, kapacita naší poradny v této sekci je pro tento měsíc již vyčerpána, není možné vkládat další dotazy. Tato část naší poradny se opět otevře 1.7.2021.

Pokud je váš problém naléhavý, využijte některý z kontaktů zde: Jste v krizi (cmhcd.cz)

Tým poradců Stopstigma.cz


Citalec

Dobrý den pane doktore, Beru citalec 1,5 roku.K zvládání deprese při léčbě u rakoviny prsu,kterou jsem prošla. Nyní se mi zdá že častěji nenacházím slova,když chci něco vysvětlit, nebo taky mi splývají slova podobna foneticky, ale vyznamove odlisna .Méně mluvíme abych se neztrapnila. Cítím to poslední půlrok. Může to byt citalec? Nebo chemoterapicka lecba ? Cítím se hloupější. Děkuji za odpověď. Anna
Avatar

Petr Příhoda

Odpověď odborníka:
Dobrý den, nemohu se vyjadřovat z hlediska své odbornosti ke všem možným příčinám těchto potíží, nicméně příčina v užívání Citalecu se mi zdá nepravděpodobná. Držím palce.
Avatar

Magdalena

Odpověď peer poradce:
Dobrý den! Děkujeme za Váš dotaz do poradny. Ze své zkušenosti jsem vypozorovala období, kdy to mívám podobně jako vy. Pletou se mi slova, nedokážu si na některá často ani vzpomenout. Hodně zapomínám a těžko udržuji pozornost. Děje se mi to i přes to, že jsem brala stále stejné léky. Po čase se to zase zlepší, u mě většinou do tří měsíců. Pomáhá mi odpočinek a zklidnění. Snažte se dopřát si co nejvíce odpočinku a obklopit se tím, co Vám přináší radost. Přeji vše dobré!


Zpět na seznam