Omlouváme se, kapacita naší poradny v této sekci je pro tento měsíc již vyčerpána, není možné vkládat další dotazy. Tato část naší poradny se opět otevře 1.7.2021.

Pokud je váš problém naléhavý, využijte některý z kontaktů zde: Jste v krizi (cmhcd.cz)

Tým poradců Stopstigma.cz


Coaxil

Dobrý den. Prosím o radu. Užívám dva mesice Coaxil a jsem po nem ospalí, obržděný, unavený. užívám plnou dávku trikrat dene k tomu uzívám abilify a nevím co ale injekci a mám snižit davku coaxilu nebo ho uplně vysadit? měl jsem deprese uskost nic se mi nechtelo delat furt zalezli doma jako bych se bal lidí asi je to lepší jen ta ospalost a unava jako bych rád spal ´hodně spím když mužu takže nevím jestli je to lepší. Díky za radu.
Avatar

Petr Příhoda

Odpověď odborníka:
Dobrý den, k očekávaným účinkům antidepresiv by rozhodně neměla patřit únava a ospalost, takže pokud nejste s výsledkem užívání spokojen, obraťe se na psychiatra, který Vám tento lék nasadil. Těžko mohu takto odhadnout, zda antidepresiva potřebujete nebo ne, nicméně v případě, kdy je lék bez efektu, je na řadě úvaha nad úpravou nebo změnou medikace. Většinou se nabízí různé varianty řešení.
Avatar

Jana

Odpověď peer poradce:
Dobrý den, mám také zkušenost s depresí a úzkostí, ale zrovna s tímto lékem ne, takže se k němu nemohu vyjadřovat. Co bych vám rozhodně ale doporučila, abyste s vaším lékařem hledal lék, který vám přinese úlevu, ale zároveň co nejméně negativních účinků. A také, abyste měl lékaře, se kterým můžete vše probrat osobně a máte k němu důvěru. To bylo pro mě hodně důležité, mohla jsem se zeptat na cokoli, na můj názor bral lékař ohled a byl mi opravdu oporou. Skutečnou úlevu od příčin úzkostí a deprese mi přinesla delší psychoterapie, ale léky jsou důležitou součástí a mohou velmi pomoct. Držím vám palce.


Zpět na seznam