Omlouváme se, kapacita naší poradny v této sekci je pro tento měsíc již vyčerpána, není možné vkládat další dotazy. Tato část naší poradny se opět otevře 1.7.2021.

Pokud je váš problém naléhavý, využijte některý z kontaktů zde: Jste v krizi (cmhcd.cz)

Tým poradců Stopstigma.cz


Fyzické příznaky přetrvávají

Dobrý den, trpím úzkostnou poruchou, projevující se hlavně fyzickými příznaky, 2x jsem byla v nemocnici s panickou atakou. Beru již dva měsíce Zoloft , nejprve 75 a teď skoro týden 100. Hodně příznaků mi odeznělo ale stále mívám různé bolesti a píchání na hrudníku, pocit, že se nemůžu pořádně nadechnout, někdy píchání v zádech či v pažích, občas pociťuji celkovou slabost. Je možné, že se to ještě srovná. Trochu se bojím aby za těmi problémy nebylo něco jiného. Děkuji za odpověď
Avatar

Petr Příhoda

Odpověď odborníka:
Dobrý den, rozumím Vašim obavám, mohu k tomu jen říci, že podobné příznaky se s úzkostmi nezřídka vyskytují. Antidepresiva v případě úzkostných poruch zabírají postupně, stálo by také asi za to, kdyby s Vaším prožíváním pracoval také psycholog/psychoterapeut.


Zpět na seznam