Motání hlavy po AD, zabírají?

Dobrý den, již dva měsíce beru zoloft (nyní 150mg) na úzkosti a panickou poruchu. Poslední týden mám ještě trittico (půl tablety) na spaní. Ačkoliv se mi spánek zlepšil, neustále se mi přes den motá hlava, někdy cítím tlaky nebo bolest. Velké zlepšení bylo po měsící od nasazení zoloftu, potom zase propad a od té doby se v tom plácám. Budím se se stresem, mám slabé nohy a často pocit na omdlení + přetrvává motání hlavy a rozostřené vidění, což mě zase dostává do úzkosti. Jedná se prosím o vedlejší účinky léků? Myslíte, že je třeba ještě vydržet a léky teprve zaberou? Dva měsíce na sertralinu už mi přijdou jako dlouhá doba a mám strach, že mi nezabírá. I když se snažím udržet si psychickou pohodu a logicky si vysvětlit příznaky, stále jsem plná obav a neustále googluju, co mi je a zda náhodou nejsem ohrožena na životě. Předem Vám děkuji za odpověď, K.CH.


Zpět na seznam